Renungan

Renungan

10 May 2014

Sepatah- Dua Kata 10 May 2014

Assalamualaikum/ Selamat Sejahtera,

Isu perkahwinan belum habis kupas. harap maaf saya sibuk dan kekurangan idea untuk menulis. setelah beberapa bulan menyepi dalam dunia blog, saya banyak juga blogwalking dan membaca banyak isu- isu yang bukan sahaja mengenai dunia perkahwinan, tetapi dalam skop- skop yang berbeza. in sya Allah, doakan saya tidak kekeringan idea dan aktif kembali.

alhamdulillah, ramai kawan- kawan saya telah bernikah. sama ada yang sebaya atau senior. subhanallah, tipulah saya tak cemburu mereka dan setapak menyempurnakan tuntutan agama.

in sya Allah, jika kita menginginkan kebaikan, pasti akan hadirnya jalan.

bersabarlah, jika kamu masih belum bertemu jalan ke arahnya.

-razman-

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana membaca. Teruskan membaca artikel yang lain.